Problemen met inloggen in de WISE-app

Gepubliceerd op: 7 oktober 2024 09:55

Wegens technische problemen, kun je momenteel soms niet inloggen in de WISE-app. Dit betekent dat je soms opnieuw moet inloggen, of helemaal niet in de app kunt komen. Onze leverancier werkt hard aan een oplossing om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

Wat doe ik als ik niet kan inloggen op de app?

Lukt het niet om in de app te komen? Ga dan via onze website naar "Mijn Bibliotheekaccount".

Dit kan ook via je smartphone. Hiervoor ga je in de (telefoon)browser naar de site van de bibliotheek, vervolgens naar "Mijn Bibliotheekaccount", log in, sla de inloggegevens op en sla tot slot de "Mijn Bibliotheekaccount" pagina op als een favoriet/bladwijzer/snelkoppeling. De volgende keer kun je dan via deze snelkoppeling meteen naar "Mijn Bibliotheekaccount".

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag. Bel 0570 675 500 of kom langs in een van onze vestigingen. Alle openingstijden en de contactgegevens van de klantenservice en de actuele openingstijden vind je op deze pagina.

We begrijpen dat dit overlast kan veroorzaken, samen met de leverancier doen we er alles aan dit zo spoedig mogelijk te verhelpen en houden je op de hoogte over wanneer de applicatie weer volledig te gebruiken is. Excuses voor het ongemak.

Meld je probleem bij onze leverancier

Onze leverancier werkt hard aan een oplossing om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en jij kan daarbij helpen. Kun je niet inloggen in de app of Mijn Bibliotheekaccount? Maak dan een melding op deze website, elke melding is waardevol voor het achterhalen van de oorzaak.