Introductieweek in de Bibliotheek Centrum

Gepubliceerd op: 20 augustus 2024 13:17

Plan je bezoek aan de Bibliotheek Centrum vooruit, want op woensdag 28 augustus en donderdag 29 augustus is het drukker dan normaal in de bibliotheek. Op deze dag staan de deuren van de Bibliotheek Centrum namelijk wijd open voor de nieuwe studenten die kennis komen maken met de stad.

Introductieweek

Voor de nieuwe lichting MBO'ers en HBO'ers in Deventer biedt onze bibliotheek een divers en interactief workshopprogramma met fotografie, fashion en theater. Natuurlijk kunnen alle jongeren tot 27 jaar zich ook gratis én boetevrij inschrijven bij onze bibliotheken. Ben je nog geen lid? Schrijf je hier in!

Plan je bezoek

Het programma tijdens deze dagen vindt plaats door het hele gebouw van de Bibliotheek Centrum aan de Stromarkt. Alleen in de stilteruimte op de begane grond is het rustig. Wil je graag rustig werken of tussen de boeken struinen zonder al die drukte? Neem deze dag eens een kijkje bij Bibliotheek Keizerslanden of Colmschate. Bekijk hier de actuele openingstijden van onze vestigingen.