Let op: Werkzaamheden Bibliotheek Centrum

Gepubliceerd op: 20 augustus 2024 08:30

Op vrijdag 30 augustus zijn er werkzaamheden aan het entreegebied van de Bibliotheek Centrum. De bibliotheek blijft bereikbaar, alleen op een andere manier dan je gewend bent.

Tussen 9.00 en 16.00 worden er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan de draaideur bij de hoofdingang. Om jouw bezoek aan onze bibliotheek zo gemakkelijk mogelijk te maken, kun je via deze deuren de Bibliotheek Centrum in:

• De deur bij het terras van Freshman
  • De mindervalidedeur, deze is de hele dag toegankelijk. Wel willen we je verzoeken deze vrij te houden voor de bezoekers die deze deur nodig hebben.

Kom je met de fiets?
Er zijn een paar fietsenrekken vlakbij de ingang, handig bij een kort bezoekje. Zet je hier je fiets neer? Zorg er dan voor dat je het mindervalidepad,de weg daarnaartoe en de stoep rondom de ingang goed vrij laat. Er is hier beperkt plek.

Weet je al dat je wat langer blijft? Of zijn de rekken vol? Kies dan een plekje op de twee fietsenstallingen rondom de bibliotheek.

Heb je een vraag?

Stel je vraag aan een van onze collega's in de vestigingen of neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.